.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حکم ریاست ضرغامی تمدید شد

در پی دیدار امروز صبح سید عزت‌الله ضرغامی با رهبر معظم انقلاب و بیان رهنمودهای‌های رهبری در خصوص نقاط قوت و ضعف دوران مدیریت ضرغامی بر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ، صدور حکم ریاست وی برای پنج سال دوم قطعی شد.

به گزارش بازتاب آنلاین ، حکم تمدید ریاست عزت الله ضرغامی به عنوان رییس سازمان صداوسیما از سوی رهبرانقلاب صادر شده است و تا روزهای آینده رسما اعلام می شود.

عزت الله ضرغامی از سوم خرداد 1383 ریاست سازمان صداوسیما را برعهده دارد.

سوابق سید عزت الله ضرغامی

سیدعزت ‌الله ضرغامی متولد 1338شهرستان دزفول، متأهل و دارای 4 فرزند است. وی فارغ التحصیل مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد است.

او فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خود را از سال‌های قبل از انقلاب با تشکیل جلسات آموزشی و تحلیلی برای جوانان جنوب شهر آغاز کرد و در پی پیروزی انقلاب به عنوان دبیر آموزش و پرورش، به تشکیل کلاس‌های آموزشی و تحلیلی برای مربیان امور تربیتی و دانش‌آموزان در منطقه نازي‌آباد پرداخت. وی سالها آثار، افکار و اندیشه‌های شهید مطهری را در قالب کلاس‌های آموزشی، درج مقالات و دوره‌های تخصصی تدریس و تبیین کرده است.

ضرغامی عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه امیر کبیر بوده و پس از انقلاب فرهنگی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی این دانشگاه شد. او از سال 65 به عنوان مشاور طرح و برنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضوکمیسیون مشورتی این شورا مشغول خدمت شد و در تصویب طرح‌های بنیادین شورای انقلاب فرهنگی مشارکت فعال داشت.
وی از سال 71 تا 76 به عنوان مشاور عالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون امور مجلس و استانها و معاون امور سینمایی این وزارتخانه خدمت کرد.

ضرغامی همچنین عضو شورای عالی سیاستگذاری خبرگزاری جمهوری اسلامی و شورای نظارت بر سازمان صداوسیما بوده است. و از سال 79 تاکنون به عنوان معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی مشغول خدمت است. همچنین سابقه وی در صدا و سیما از سال 62 و با نویسندگی برنامه‌های رادیویی آغاز شد . ضرغامی در دوران همکاری با شورای عالی انقلاب فرهنگی، جهاد دانشگاهی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی، ارتباط صمیمی و نزدیک با اقشار فرهنگی، نویسندگان و هنرمندان داشته و همفکری و همراهی صاحبان فکر، هنر و قلم را در تحکیم دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی پیگیری می کرد. و دهها مقاله در ارتباط با موضوعات فرهنگی، هنری و سیاسی در مطبوعات و نشریات کشور درج کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی زاده 23 مهر 1388
پاداش بیطرفی در انتخابات مبارک باشد اشاالله دوره بعد رییس جمهور شوید - خدارا چه دیدی سنگ مفت ......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.